Liity jäseneksi

Yhdistystämme voit tukea liittymällä jäseneksi. Ssesy:n jäsenenä kuulut automaattisesti myös kattojärjestöömme SEY:hyn, jolla on jopa 40 jäsenyhdistystä ympäri maata.

Jäsenmaksumme on 35€/vuosi, alle 15-vuotiailta 25€/vuosi.

Liity tästä

Jäsenenä saat:

Eläinten Ystävä -lehti 4 kertaa vuodessa.

Jäsenkirjeemme joka kuukausi sähköpostitse.

Tunnukset jäsenten omille sivuille ja oikeuden jäsentapaamisiin.

Mahdollisuuden osallistua vuosikokouksiimme ja asettua ehdolle hallitukseen.

Jäsenet ovat toiminnallemme äärimmäisen tärkeitä, oli sitten kyse aktiivijäsenestä tai kannatusjäsenestä. Voit itse päättää, miten tiiviisti haluat jäsenenä toimia. Jos haluat tulla mukaan talkoohommiin tai olla mukana kehittämässä toimintaa, ota rohkeasti yhteyttä hallitukseen. Jos taas pysyttelet mieluummin taka-alalla ja tahdot olla jäsenemme kannatuksen vuoksi, on se meistä aivan yhtä upeaa! Jäsenmaksut tuovat yhdistykselle säännöllistä taloudellista turvaa, jonka avulla pystymme ylläpitämään toimintaamme eläinten hyvinvoinnin parantamiseksi.